frankenroel.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Er was door de familie gevraagd of we een dagboek zouden willen bijhouden zoals tegenwoordig iedereen dat doet op de PC. Dat gaan we dus maareens proberen. Uiteraard nogniet veel nieuws buiten het feit dat we woensdag 14/2 vertrekken richting Australie met Emirates

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Frank en Roel

Reacties

Reacties

nel

Hip hoor.
ik zal een trouwe volger zijn.

Marja

Ik ook! Alleen vertrekken jullie 15/2 en niet 14/2...

Jantiene

Leuk zeg! Ik zal jullie zeker volgen en foto's bekijken!

Jeroen

Nou ik ga het ook zeker volgen, al was het alleen maar om te zien hoe papa digitaal gaat!

Ada

Erg leuk! Ik hoop dat jullie lekker genieten daar!
Wat fijn voor jullie om Arie en Riet te zien!

Marja

De grote reis gaat beginnen, spannend!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!