frankenroel.reismee.nl

Eind van de vakantie

Donderdag 1/3

Vandaag hebben we eigenlijk niet veel meer gedaan dan in de tuin zitten en hebben we Frank weggebracht naar het vliegveld. 's Middags kwamen Frances en Phil met de jongens nog even langs en Jennifer en Samual kwamen weer gezellig mee-eten omdat Mark nachtdienst had. Wel kon Frank ‘smiddags zijn marinehart nog even ophalen. Arie heeft een modelboot en die kon mooi in het zwembad varen. Het leek alleen meer op een speedboot.

Vrijdag 2/3

Vandaag dus zonder Frank die op tijd waar ik dit zit in te voeren bijna in Amsterdam moet zijn. Conclusie; Het was goed dat we gegaan zijn en dat we het zo konden doen. In de ochtend eerst de dagelijkse boodschappen gedaan en hebben we Frances nog even in de tuin geholpen. Verder was het voor mij was het een beetje een werkdag. Wat dingen op de PC gedaan en ‘s middags m'n collega opgezocht die aankwam met het vliegtuig dat Frank weer naar huis bracht. Arie en Riet brachten me naar het hotel en terwijl ik bij zat te praten gingen zij lekker in de schaduw aan het strand zitten. Geen vervelende plek.

Marja

Frank is weer veilig thuis, ligt al vanaf 7 uur lekker te slapen.
Ook hij was erg blij dat hij geweest is, en dat het zo kon, samen met Roel.