frankenroel.reismee.nl

Laatste week in Perth

Maandag 27/2

Vandaag een rustige dag. Kort gezegd het was een technische dag. Vanmorgen zijn we bij Reinier Noppers geweest die het beroep van dominee combineert met een klokkenmakerij. Dit is nu officieel een hobby maar was het oorspronkelijke beroep van hem. Vandaar dat de schuur volstaat met een draaibank, freesbank, boormachines en allerlei ander speciaal gereedschap maar voor ons in miniatuur uitvoering. Zeker voor Frank was dit een soort luilekkerland en we zijn daar dan ook bijna 3 uur geweest, uiteraard onderbroken door de koffie.

's Middags zijn we naar de kerk geweest om de video te repareren en wonder boven wonder, dat lukt ook nog. Garantie tot de deur.

Na afloop zijn we naar Francis en Phil geweest en hebben daar nog wat gedronken en de inmiddels verplichte familie foto's gemaakt. George en William hebben ons de tuin en de auto's laten zien. William: 'This is a rose, this is a rose, this is a rose'. Dus volgens William staat de tuin vol met rozen.

Dinsdag 28/2

Het begint vervelend te worden maar het is alweer heerlijk weer. Overdag tot 30 gr en dat is goed te doen hier. Met de bus zijn we gevieren naar het centrum getogen en nog wat souvenirs gezocht. Ook hebben we Arie z'n trots, de ´townhall´ bezocht. Het geld van Tante Jo hebben we besteed aan een lunch in het ‘C Restaurant' op, de 33e verdieping van St. Martins Tower een kantoorgebouw in het centrum van Perth. Omdat het restaurant ook nog draait hadden we een prachtig uitzicht over Perth en de verre omgeving. Daarna in een bus vol met schooljeugd weer terug naar Belmont.

nel

Heerlijk He, zo'n technisch dagje? van der Linden is de naam toch?