frankenroel.reismee.nl

Terug naar Perth

Donderdag 23/2

Weer terug naar Perth vanuit Kalgoorlie. Tijdens het rijden kwam de temperatuur op 43 gr buiten. Gelukkig is er airconditioning aan boord. Van de trip is niet zoveel te vertellen omdat het dezelfde lange weg is. We ging Frank bij een stop een truck fotograferen en werden we gelijk uitgenodigd om de cabine te bekijken. Hij was aan het tanken, 600 l voor $ 950 en als de tanks vol zijn heeft zo'n truck 2000 l mee.NA een kleine omweg kwamen we na een trip van 8 uur weer aan bij Arie en Riet. De tafel was al bijna weer gedekt en Jennifer en Samuel kwamen gezellig mee-eten.

Vrijdag 24/4

De dag begon met een prettige lagere temperatuur. Vandaag zou die niet boven de 30 gr komen. Eerst heb ik wat geregeld voor het vervolg van de reis en een ticket naar Nieuw Zeeland geboekt. Na de koffie zijn we het openbaar vervoer van Perth gaan testen en gingen we met de bus naar Kings Park. Bij de bushalte kwam de bus al binnen de 5 minuten en na een rit van ruim een half uur kwamen we aan in Kings Park en hebben we daar rond gelopen, genoten van de uitzichten, planten, ijsjes etc. Met de bus terug naar het centrum en daar o.a. verdere inkopen gedaan voor het thuisfront. Het blijft moeilijk. Omdat er nog ruim tijd was hebben we ook de Bell Tower bezocht (‘don't touch the ropes´) maar we zijn maar niet binnen gegaan.

Helaas geen foto's wegens onderhoud aan de website

Marja

Zonder foto's is het toch een leuk verhaal, hoor!

nel

Prima openbaar vervoer daar he?

Suus

Don't touch the ropes...ik moest er net nog aan denken,

nel

Deze tekst moest even uitgelegd worden aan de öutsiders"