frankenroel.reismee.nl

Reis en de eerste dag

Woensdag 15/2

Eindelijk gaat het dan gebeuren, we gaan richting Australië. Op schiphol worden we uitgezwaaid door Jan, Herman, Marja, Annelies, Nel en Judith. Alle leip heel soepel en na 6,5 uur vliegen kwamen we in Dubai aan, waar het midden in de nacht erg druk was met overstappers. We hebben een sapje gedronken voor 7 € per stuk. Ze daar verdienen dus niet alleen aan de olie.

Donderdag 16/2

Daarna richting Perth voor een vlucht van ca 11 uur. De verzorging aan boord was goed en het vliegtuig zat helemaal vol. Precies op tijd (17.30 hr) kwamen we aan op het vliegveld van Perth. Het duurde dan nog wel 50 minuten voordat we buiten stonden vanwege alle controles etc maar als een van de weinigen hoefden we niet eens de koffers open te doen. Arie en Riet stonden op ons te wachten en binnen een kwartier waren we thuis. Jennifer Mark en Samuel kwamen ook nog even langs, een kleinigheid gegeten,wat foto's bekeken en daarna naar bed

Vrijdag 17/2

Een beetje uitgeslapen en rustig opgestaan. We zijn met Arie even naar Belmont Forum geweest om wat geld te pinnen. Ik had nog wat Keniaas geld, maar dit was helaas te exotisch om hier te wisselen. De middag hebben we luierend doorgebracht en voor volgende week alvast een hotel in Kalgoorlie geregeld.

Aan het eind van de middag kwamen Frances en Phil met de kinderen nog even langs

Suus

Zo grappig om te lezen wat jullie eind van de middag hebben gedaan, terwijl het hier pas begin van de middag is...

Marja

Marjolein was er ook bij op Schiphol. Ze is wel de kleinste van onze kinderen, maar toch niet zo klein dat je haar over het hoofd gezien hebt? ;-)
Was de overgang niet heel groot, van lange broek naar korte broek?

Annelies

Ik miste Marjolein ook al. Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen die nog komen gaan :)

Jeroen

Had inderdaad dezelfde reactie als Suus. Raar idee ook, je vader aan de andere kant van de wereld, maar ja, Arie en Riet doen dat toch ook al een tijdje ... ;-)

Nel

Omdat het nog niet zolang geleden is, dat ik in Perth was, is het leuk dat ik in gedachten alles meebeleef. Weet de weg nog naar Belmont forum.

Marjolein

Tja dat krijg je hè als fotograaf :p